Thank You - Dido




作词 : Armstrong, Herman
my tea's gone cold
我的茶水已经冷却
i'm wondering why i got out of bed at all
我也奇怪为何起床又失眠?
the morning rain clouds up my window
早晨的雨儿布满我的窗口
and i can't see at all
使我无法看清四周
and even if i could it'd all be grey
即使我能看得见, 它也是灰蒙蒙的一片

but ur pic on my wall
但是你的照片在我的墙上
it reminds me
它提醒我
that it's not so bad,it's not so bad
一切并不这么糟, 并不这么糟
drank too much last night,got bills to pay
昨晚我喝得过多还有账单得付
my head just feels in pain
我的头也因宿醉而疼痛
i missed the bus and there 'll be hell today
竟然错过了公交车, 今天可是诸事不顺呢
i'm late for work again
上班又迟到
and even if i'm there. they'll all imply
即使我人在那儿 ,他们都暗示
that i might not last the day
我可能撑不过这一天
and then u call me
接着你就来电
it's not so bad ,it's not so bad
让我觉得今天也不赖,没有那么糟
and i want to thank u
我要感谢你
for giving me the best day of my life
给了我一生中最美好的一天
oh just to be with u
只要有你相伴
is having the best day of my life
就已拥有一生中最美好的一天
push the door,i'm home at last
推开门, 终于回到家
and i'm soaking through and through
我在滂沱大雨中浑身湿透
then u handed me a towel and all i see is u
你就递给我一条毛巾, 而我眼中所见只有你
and even if my house falls down now
即使我的房子现在就倒塌
i wouldn't have a clue because u're near me
我也完全不知情因为你靠我这么近
and i want to thank u
我要感谢你
for giving me the best day of my life
给了我一生中最美好的一天
oh just to be with u
喔! 只要有你相伴
is having the best day of my life
就已拥有一生中最美好的一天
and i want to thank u
喔! 只要有你相伴
for giving me the best day of my life
就已拥有一生中最美好的一天
oh just to be with u
喔! 只要有你相伴
is having the best day of my life
就已拥有一生中最美好的一天


评论
热度(3)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 橙子酒之味 | Powered by LOFTER